دستنبو

مطمئنم یه روزی میاد که وقتی یکی مثل الانه من،نصف شب هوس میکنه بدونه دستنبو چه بویی داره مانعی براش نباشه...یهویی واقعا دلم خواست چنین چیزی امکان داشت

متاسفانه آپشن ها الان در این حد بود که عکسشو سرچ کردم،فهمیدم چیه، حداقل دیگه فکر نمیکنم یه گله :D

نظرات 1 + ارسال نظر
bandeh یکشنبه 15 اسفند 1395 ساعت 12:27 http://godwill.blogfa.com

سلام ، راستش وبلاگ قبلی که 20 مرداد 1393 ساختم بنا به دلیل یا دلایلی یا مشکلی که برای بلاگفا پیش اومد ، متاسفانه حذف شد. الان شب قدره و من تصمیم گرفتم دوباره وبلاگو بسازم. امیدوارم خدا به من و بنده ی خدا 2 کمک کنه که مطالب خوبی رو وارد وبلاگ کنیم و بتونیم هر چند کم ، باعث نزدیک شدن بندگان خدا به خدا بشیم. آدما شاید اکثر کارای خوبی که می خوان شروع کنند رو اولش سخت بدونند ولی به نظر من فقط اولاش سخت به نظر میاد و مهم اینه آدم اون اوایل دلسرد نشه و با کمک و لطف خدا اون کارا رو انجام بده. می خوام قضیه رو واستون تعریف کنم که توی زندگی خودم رخ داده و خدا رو شکر توی زندگیم تاثیر خیلی خوبی گذاشته. یادمه یکی از دوستام چند سال پیش ازم خواست که زیارت عاشورا بخونم ولی من نخوندم. حدود 2 سال پیش یکی منو به طرح خوندن هر روز زیارت عاشورا در ماه رمضان دعوت کرد و من شرکت کردم و به لطف خدا اونو ادامه دادم و حدود 2 ساله دارم هر روز زیارت عاشورا می خونم. از شما می خوام نیت کنید و 40 روز هر روز زیارت عاشورا بخونید. فقط اون جاهایی که گفته 100 مرتبه رو شما به نیت 100 مرتبه یکبار بگید. باور کنید حدودا 10 دقیقه زمان می بره.

ان شاءالله سلامت و موفق باشید و خوشبخت و عاقبت بخیر بشید.

سلام
ممنون از توصیه تون
ان شا الله
همینطور شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد